Ny kamera! :)

Hej igen, kom hem från infra för et tag sen. duktiga sofie hade varit på ams..
vi va inne på cc och siba, sen skulle jag gå in på pc city "jasså de ska du?" .. dom har ju lagt ner, bra 4nki.
i alla fall så blev de en nikon coolpix s220 för 1800kronor.
jag är nöjd, fast jag inte ens har testat den!
jag håller mig till nikon i alla fall. :)


Det är inte alls samma färg.. asså det är röd men det är inte samma röd som på bilden..
Träffade förövrigt malins mamma heidi idag som tyckte att jag blivit mkt smalare sen sist hon träffade mig, då blev jag glad! en sån liten ska kan förgylla ens dag.

nu ska vi äta, fläskpannkaka..
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0