9 Juni 2009

Helloj! :)
jobb idag. och sen hem o nu.. chill. musik är min bästa vän tror jag.
jag kanske har sagt det förut men VARFÖR är de bättre att lyssna på musik på mp3 än på datorn?

På jobbet var det bara minibaren, det har varit slarv med datumen så vi fick tömma minibarerna.. jag ska inte säga alla.. men väldigt många, kolla igenom datumen på precis allting!
Fyfaan.

Förövrigt så va de så jävla varmt i natt så jag tog ur täcket ur lakanet.. jag har ingen aning om vad de heter så påpeka de itne ens :p
i alla fall så vaknade jag igen typ vid fem och då va det istället sjukt kallt!
tatueringen gör inte så jätteont, men man märker ibland när den blir torr. på tal om de ska jag smörja in den nu så.. gtg.
puss!

Kommentarer
Postat av: Emma S (blivande Blom)

Påslakan!! ;)

2009-06-09 @ 20:48:42

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0