8 Juni 2009

helloj!
grattis sofia i efterskott :)
igår va en seg-grym dag!
började sjukt segt med att jag gick upp, kollade på tv och ja.. fortsatte titta på tv.
sen kom mami och papi hem och det var dags att göra sig i ordnign.
vi åt mat också, rester fortfarande :p

ungefär klockan fyra åkte vi hemifrån efter att bröderna & co va lite senare efter ett missförstånd.
in mot stadion och THE BOSS!
vi hade ståplats vilket innebär att man ska köa.. och ja, vilken jääkla kö. vi gick minst 500 meter bakåt och det fylldes ju på bakom oss hela tiden också, sist jag tittade gick kön till KTH från stadion, haha :p
lite roligt va de, det svenska kösystemet funkar ju verkligen bra liksom. nästan ingen som tränger sig. dock när man väl är inne och kösystemet är borta.. då är det lite annorlunda.
Vi kom ganska långt fram, max 100 meter fram till scenen. kanske 75 eller nått, jag är inge bra på att avgöralängder.
jag tog lite kort med mobilen osm ni ska få se sen. fick ju inte ha md sig kameror, men de va de folk som hade ändå, så fan.
jag ville ju ha med mig zoom objektivet.

själva konserten va gryyyym. jag fick thunder road och dancing in the dark, precis som jag ville. Dessutom va de massa andra goingar som man inte tackar nej till. ljudet va grymt, man slapp öronproppar till&med.
mende finns inte så mkt o säga om det förutom att de va GRYMT!

inte lika bra publik som i globen sist jag såg han tror jag dock, inte lika taggad. men va gör de, the boss va här liksom.

efter spelningen när vi var påväg mot bilen så ÅKER BOSSEN FÖRBI!
10 bilars karavan som åker förbi och han hade tydligen vevat ner fönstret.. jag hann inte alls med tyvärr.
ganska coolt iafl.

på vägen hem blev de donken eftersom jag hade varit hungrig redan från innan konserten började. dock blev de lite trassel, donken e skit ibland alltså.

när vi kom hem somnade jag så gott som på en gång, idag blir en "lång" dag.
jag ska tatuera mig!
är sjukt nervig.
ni har ju sett bilden, men senare får ni se på riktigt :D
hoppas att de blir snyggt ;D

nu ska jag gå upp, gå ut me hundarna o äta o sen åka iväg. iiih.
emelie ska med så att jag kan koncentrera mig på ngt annat.
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0