6 Juni 2009

vilken seg dag.
har mått skitbra men jag har ändå varit otroligt trött.
jag vaknade klockan tio idag och var skitpigg. jag gick upp, åt frukost.. ringde erik och frågade om dom ville komma & äta middag, men de skulle på fotbollen så då kom dom och åt lunch istället.
sen åt vi tårta.. och hundarna fick det som blev över.

Efter det duschade jag, jag hade sjuka tovan i bakhuvet men den försvann ganska lätt som tur var, jag trodde inte att jag skulle ha ngt hår kvar alls nästan.

jag blev hungrig igen och åt lite sallad. :)

Efter att jag hade duschat och ätit kollade jag på tv i ungefär en halvtimme och sen somnade jag.
jag sov tills mamma väckte mig och sa att det var matdags igen :p
efter middan kom micke och monkan över o kollade på fotbollen.
jävla klantigt måste jag säga att förlora. på det målet dessutom.. skit.

Efter fotbollen tittade jag på tv med mamma och pappa och nu sitter jag här. är sjukt trött igen så jag ska sova snart men jag tänkte att ni skulle få se ännu mer bilder från igår.. denna gång de bilder som papi tog.

Jag har ngn konstig ångest-känsla.. skitjobbigt. Vet inte vad det beror på, pengar, jobb, skolan, jag har ingen aning.. jobbigt är det i alla fall.

vi hörs imorogn!
puss




Kommentarer
Postat av: Stefan

Grattis ännu en gång!! DU är grym!!



Älskar dig sis!! <3

2009-06-07 @ 12:57:06
URL: http://loveblom.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0