4 Juni 2009

Hej! :)
jag gissar på att anonym är adam? :)
och du får se imorgon!


Den här dagen har varit lat. jag vaknade av att en gubbe knackade på men jag hade inga kläder på mig så jag orkade inte gå upp och öppna. han ställde sig då vid poolen och skrev på en lapp som han sen tog med sig?
helt sjukt.

Sen gick jag upp, kollade klart på ett inspelat program på tv, kollade lite på datorn.
Sen åt jag mat och efter det färgade jag håret. :)
Efter det gick jag ut med hundarna och bella var duktig och gjorde både nr1 & nr2! :)
sen blev jag bitter på dom på slutet för att allt de gjorde var att äta harskit så jag tog dom båda i kortkort koppel och det gjorde sjukt ont när bella drog, kopplet nästan skärde in i handen.. blåblev jag iafl.

När vi kom hem var pappa hemma och då blir hundarna alltid lika glada.
tintin torkades först, fast bella ville.
sen skulle jag torka bella, ochden hunden..hon vet inte vad det är.
Hon fattar ingenting och tycker att det är skitkonstigt när jag lyfter på hennes tassar. hihi söt e hon iafl.

När jag kom in i köket upptäckte jag att min födelsedagspresent hade kommit! :D alltså mn blixt.
en sigma blixt som enligt försäljaren var precis likadan som nikkor blixten förutom att man inte kunnde slå av den utan kameran.. men vad gör de? :)

Efter att ha pratat lite med papi så ställde jag mig o skalade potatis, i högklackat!
jag har gått i de nya skorna hela dagen idag för att vänja mig, skitkonstigt va de iafl att va så lång när man skalar potatis, man får ju ont i ryggen :p

När jag hade skalat klart potatisen åkte jag och hämtade ut mitt paket från halens! :)
jag ska dock skicka tillbaka bhn och ett par skor. vet inte vad jag tänkte när jag klickade in storkelen på bhn, jag kan ju säga att jag får för mig ibland att jag är större än jag är.

Nu sitter jag här. jag ska städa och dammsuga.. men jag ville vila ryggen lite.
det är helt sjukt att snart är det dags. Förstår ni det?
det är bara några timmar kvar nu ungefär 17 timmar till utspringet...?! WHAT....
aja.. vi hörs senare
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0