30 Juni 2009

hej!
idag är jag 19 år och en månad gammal. :)
har jag blviit klokare den här senaste månaden då?
ja jag har faktiskt lyckas göra ganska mycket, mer än hälften av vad som inte ens kan tas upp här.. då vissa som läser inte riktigt bör veta, kanske.

nåja,
idag har jag legat i solen hela dagen typ, sju mkt roligar när man har sällskap,... eller roligt kan jag ju fortfarande inte säga att det är kanske men. anyway.
erik kom hit runt tolv i alla fall.
Jag har läst min bok "när jag hör din röst".. den börjar bli spännande nu, men den överträffar inte första boken alls. kanske för att edward inte är med (än så länge?) i den här..
och jag har fått färg idag. jag kan ju bara sola framsidan så jag är rätt blek på ryggen, fyfy. jag får väl försöka sola den lite imorogn, men jag måste liksom ha handduk över halva ryggen så de blir schnyggt, eller hur!?

klantigt att tatuera sig innan sommaren ;)
men jag klagar inte, bara alla andra som tycker att jag är knäpp :)

Jag har precis varit och handlat lite till imrogon, lunch och snacks. mmmmums.
jag längtar, har inte sett min älsklings adam sen studenten!!!!!
amanda har jag träffat en gång, förra veckan .. hihi :D
Här ska det skvallras, uppdateras och bara umgås!

nu ska jag kolla runt lite om en sak.
jag är kluven inför hösten, hjälp, någon!?
puss

Kommentarer
Postat av: a

Jag längtar!

2009-06-30 @ 21:44:38
URL: http://uppsalabloggen.se
Postat av: jossie

smörj in den i hög solskydds faktor bara :)

mycket lämpligare ju :)

2009-06-30 @ 21:52:23
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0