23 Juni 2009

gosh.. jag har blivit som alla andra.. jag är galen i bok-serien om bella och edward..
jag läste som sagt ut hela första boken, om jag kunde drömma, i söndags..
igår köpte jag andra boken, när jag hör din röst, och på kvällen såg jag filmen för första boken, sjukt besviken på den förövrigt..
nu ska jag beställa hem de andra två böckerna från nätet..
imstuck.

imorgon ska jag jobba, 7-16.. morgonpasset, vad det nu innebär?
we'll see.

Jag känner mig helt störd bara för boken, men jag kan inte berätta för er, om ni inte läst den än.
Jag ska fixa lite, skriver mer sen.. och jag ska lägga in bilder.
förövrigt har jag pajat mitt ps.. så nu blir de ingen smidig bilduppläggning längre.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0