22 Juni 2009

jag vill börja med att säga FÖRLÅT för den dåliga uppdateringen..
ni stackare har inte kunnat följa mitt patetiska liv på tre dagar ..
så.. here's what i've been up to!

Torsdags kväll;
Jag går runt i huset, kollar att allt är fixat till fredagen, jag letar efter mitt vin.. som jag fick av pappa på studenten.. hittar inget.. letar mer... hittar tetra-flaskan i pappers insamlingen!!

Fredag;
jag frågar pappa varför dom har druckit upp mitt vin och jag får till svar; Det var till studenten och så blev det ju över....
min respons var; och!?!
jobb 8-17.
pappa skickar sms på morgonen närjag är på bussen att: Nu har jag fixat vin till dig surpuppa!
gick jättebra men det var mycket och göra plus att vi hade gästtvätt med skjortor.. det är inte det lättaste att stryka/pressa och.. ja.. när det är en kund som betalar typ 100kronor för det.
dagen gick i alla fall bra.. efter jobbet var det stress x 10.
åkte bussen, åkte tåget, åkte cykeln, hoppade in i duschen och stressade där.. gjorde min sallad, stekte kycklingen, sminka, fixa och dra iväg.. jag kom till malin typ tio i sju eller nått sånt tror jag.
Hos malin hade jag skitkul! vi skulle haft femkamp men det blev bara två grenar.. när vi skulle smälla ballonger gav alla upp ;p
Resten av kvällen flöt på.. och några av oss bestämde sig för att bada, hemma hos mig.
så vi gjorde det. 20 grader.. och fyfan.
Sen pratade jag i telefon, viktor försökte somna i min säng men han fick inte.
letade efter mina nycklar, som jag tydligen hade slängt på golvet innanför dörren bara.. snyggt.

jag pratade i mer telefon och sen somnade jag, tyvärr.
det gick liksom inte för sig att hålla sig vaken, förlåt (a)

lördag;
jag vaknar.. 10 minuter senare ringer erik; hej.. vi hade tänkt att komma till dig o spela wii. kommer stefan och emma? okej.. vi ses sen...
ytterligare tio minuter; hej.. vill du ha lunch?.... vi tänkte äta sill..... vad ska ni äta till middag?....
(jag ger en uppmaning om att istället ringa stefan, jag har ingen koll alls kände jag) ja det verkar nog så...

efter en timme så kommer stefan hit, lägger i lite tvätt.. och så åker vi.
jonah klippte sig och han var SÅ duktig. kan tänka mig att han skrek förut och jag var själv likadan så :p
efter klippningen åkte vi till maxi, köpte 4 chipspåsar.
vi kunde itne bestämma smak....
eller jag ljuger nu, de va tre chips påsar och en cheese-crunch påse.
när vi kom hem var maten klar.. vi åt.. sen spelade vi wii..
sen sov jag..sen åt vi igen..
efter det åkte erik, kristin och deras kompisar hem :).. jag gick ut till mig o kollade på tv tills jag fick order om att komma o äta chips.. något man tackar nej till en dag som den? njaee.. kankse inte.
så viåt.. och vi åt ... gott var de iafl.
sen gick jag & la mig, skickade sms (min räkning kommer vara skyhög, tack ;)
...somnade.

söndag;
vaknar.. ingenting vettigt på tv .. fast jag kollar ändå fram till ca klockan 2 eller nått.
sen kommer jag på att jag köpte en bok igår.
jag skulle bli som alla andra, förtrollad.
"om jag kunde drömma" med stephenie meyer.. första boken i twilight serien
jag läste.. och läste.. och läste.. och åt.. och läste.. och diskade.. och läste... och läste... mer läsa..
fram till klockan två på natten då boken tog slut.
ganska bra jobbat, första gången jag läser ut en bok på en dag.. i alla fall en som har 416 sidor i sig.

idag blev jag väckt av mamma klockan tio. jag ska dammsuga, tvätta, gå ut med hundarna och åka till uppsala.
jag ska träffa mina gullungar :)
plus att jag ska till akademibokhandeln och..ehm.. handla böcker.. och en kalender :)
när jag kommer hem ikväll (om det inte blir allt för sent, men det har jag inga intentioner för) ska jag se på twilight filmen.
ja.. nu har ni fått veta..jag hoppas att det var underhållande ;)
jag lever ju i alla fall :)
nu måste jag upp till hundarna innan bella äter upp ytterligare en dörrmatta.

puss!

Kommentarer
Postat av: sabrina

tack och detsamma gumman!!

Ja, fan vad kul studenten var!

vad händer i sommar då? <3

2009-06-23 @ 17:31:58
URL: http://tonarshaxan.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0