2 Juni 2009

hej igen!

sittter här i min stökiga säng och väntar på att tiden ska gå, snart ska jag grilla (känns pepp i de här vädret) med UG. det ska iafl bli mysigt att få prata av sig en del, en extra timme tillsatt till&med.
hoppas att folket infinner sig bara!

JAg har läst runt på flera av mina vänner&klasskompisars bloggar där de flesta skriver något om att snart är det slut och sista lektionen eller sista uppgiften är AVKLARAD.. men jag kan inte hjälpa att sörja det lite.
Dessa tre år... VART TOG DE VÄGEN?
och vad händer nu?

jag hade också min sista "Lektion" idag. egentligen var väl den förra veckan någon gång, eller kanske igår.. men jag menar.. som jag var på.
och jag kan verkligen inte förstå det.

som min klasskompis hanna så fint skrev "Har ju känts som att det varit åratal kvar i flera år.. "

och det är verkligen så det känns.
det som alltid varit de stora barnens lycka, studenten.
det som förra året blev 89ornas lycka, studenten.
det som I ÅR, OM TRE DAGAR, NUUU, är VÅR lycka, studenten!

jag kan inte förstå det riktigt, det är slut nu.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0