18 Juni 2009

jag har ett problem
det känns inte som att jag kan säga vad jag känner
bara för att du ska missförstå
och det vill jag verkligen inte
jag ligger inte i underläge
det har jag väl aldrig gjort (fast egentligen gjorde jag det hela tiden)

i just need to get it out of my system..
och nu kommer det
som vanligt är det i perioder
men när jag, som igår, inser.. vad fan det är som händer
så blir jag galen
på mig själv
och på dig
på oss

men jag vet inte vad jag ska säga, eller göra.. för att du ska förstå
på ett någorlunda civilicerat sätt förklara för dig
hur det är

Kommentarer
Postat av: Sarah.

den var 09/10 :) fanns på bokhandeln i väsby!

pussis

2009-06-21 @ 23:14:00
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0