15 juni 2009

Idag var en speciell dag! :)

Jag vaknade vid elva, gick upp, chefen ringde, gnällde på att vi hade lämnat så mkt handdukar
vad skulle vi gjort?
ehm,
jag kollade på tv, gick ut me hundarna, åt mat och inte så mkt mer.

Imorgon ska jag åka och köpa kamera, om sofie svarar?!
knasknas.
jag är sjukt trött igen.. ska bli skönt med sovmorgon.
tänkte egentligen bara kolla hur många peningar jag har till kameran men jag tvingade mig själv att skriva lite också, mkt nödvändigt att läsa om min "speciella" dag ;)
Ni får ändå inte veta.

iih, jag längtar! :)

Nu tänker jag typ sova..
så, sov gott!
imrogon ska jag försöka skriva lite mer seriöst inlägg, har funderat på ett spår ett tag men jag har inte riktigt orkat utveckla det än, vi tar de en annan gång :)
puss så länge och som sagt; sov gott!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0