14 Juni 2009

Grattis malin!! :)
Idag ringde klockan klockan 05.00. Pigg som fan va jag ju också... "naaat" som coola sofie säger.

05.40 gick jag upp ur sängen, och efter en stund la sig tröttheten.
Jag åkte upp till jobbet och började en timme tidigare än lykke. skönt att sluta fyra.. :)
Jag är så himla trött nu så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva :p
Jobbdagen gick väl bra men det var sjukt mkt handdukar kvar när jag gick, vet inte hur mkt lykke hann fixa..
förlåt allihopa som jobbar imorgon (a)

Minibaren har varit sjukt mkt både idag och igår!
93 rum och vi brukar ha runt 50-60 rum..

nu tänker jag kolla på LA-ink, handbollsdamerna (KÖTTAAAA!) och typ.. sova?
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0