12 Juni 2009

hej...
ehm dagen är slut, jag ska sova..
upp &jobba imorgon.

Gårdagen blev för mycket. mitt rum luktar skit...
ehm..
jag ramlade in i elementet, det säger väl allt.

Idag har jag inte varit pigg, inte pigg alls.
Om jag sa eller gjorde något konstigt igår så...
You know the drill.. it wasnt really me, liksom.

Tittade just på bride wars, sjukt bra film :)
En tjejfilm så jag rekomenderar den kanske inte till er killar men.. Stefan somnade i alla fall.

Efter jobbet imorgon ska vi hem till e&k och äta mat, grillat tror jag det skulle bli.
kommer bli mysigt :)

Men nu ska jag försöka sova istället.. Måste komma till jobbet till halv åtta tror jag, jag e boss imorgon :D
Antingen går de skitbra, eller så går de åt heeeelvete.
Puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0