tattoo

hej ..
jag var hos mike.
han ville fixa till tatueringen lite, en timme ungefär sa han.
ojoj. Mycket jobb på den, inte som man trodde från början liksom.

Ikväll har jag tittat på PS I love you. jag ÄLSKAR den filmen.
jag grinar inte till filmer men den grinar jag till, för de känns så jäkla äkta.
tänk om man hade en sån man ;)

Har jag sagt att jag skickade in mitt antagningsbesked?
nej det har jag inte, såg jag.
jag skickade i alla fall in det till Bostad Västerås. På hemsidan står det att man blir tilldelad en bostad i princip såfort de får in antagningsbeskedet.
Så det är snart..
hoppas på MINST en etta, hellst en tvåa men..
man tar ju det man får egentligen?

jag borde kanske städa lite här. jag har rensat, slängt massor. men det sa jag ju förut.
men jag får besök imorgon så det kan inte se ut såhär..
soptunnan är typ full, den ute alltså.

så.. städa nu, vi hörs <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0