studiebidrag, hyreskontrakt och bostadsbidrag

det blir bara för mycket just nu
dessutom är jag själv
det här är sånt jag sitter och tjatar på pappa om
pappa, vad ska jag skriva här?
pappa, vad menar dom?
PAPPAAA?!?!

jag känner mig ganska duktig att jag faktiskt har gjort allt själv, även om jag får det tillbaka skickat för att jag har skrivit fel, eller nått.

Så ursäkta mig, om jag är sur.. eller frånvarande.
men jag har väldigt väldigt mycket som snurrar i huvet, mer än vanligt.. och med vanligt menar jag bara de tråkiga tonårstankarna, nu är det vuxentänk som snurrar. är jag redo för det här?

Jag skickade precis iväg till CSN och till mimers (mitt hyreskontrakt) ..
jag känner mig helt tom. kommer det funka? kommer pengarna räcka?
är sjukt nervig.
ta mig ifrån detta vuxentänk. Snälla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-22 @ 17:31:18

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0