insane

hallooo!
Im high.. haha nej men.. jag mår så jävla bra just nu!
Sjukt bra dag!
åkte insane. trodde aldrig att jag skulle våga, stog och typ skakade sista 10 metrarna innan vi skulle gå på ..
fyfan :D men jag fick ont i huvet när den slog runt. Fattade itne ens att de hade hänt förns jag märkte att vattnet var upp&ner.

Gah..
jag köpte hem popcorn, haha.

Igår började jag lyssna på metallica, av impuls. jag ville sjunga HÖGT innan jag skulle sova... och man fastnar liksom.. har man lyssnat på en låt måste man höra mer.. sick.

Jag längtar till helgen! RÖÖÖÖÖJ.

Kommentarer
Postat av: a

Jag skakade också. ;P Men det var nog för att jag hade åkt Katapulten innan och det gör jag inte om. :P

2009-07-14 @ 00:31:17
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0