hahaha

jag skulle försöka skriva ett inlägg innan tolv.. 9 sekunder, helvete!

JAG FICK MITT HYRESKONTRAKT IDAG!!!!! hiihihihihihihihi.
för jag är glad. är du?

jag ska skriva på det imorgon, jag är för nervös för att göra det idag.
sen är det NÅGRA saker jag funderar lite över, såsom att jag ska betala för hemförsäkringen redan, men jag har inte tecknat någon.. så förmodligen behövs itne ens det, men .. bara att ringa o kolla.. :)
Den 3e får jag nyckeln, jag ljög lite. Det är ju lördag den 1a.. så den 3e.. ska jag dit. VILL DU MED?!
hihihihihihiihihih.
jag är ännu gladare nu. är du?


idag har jag i alla fall ungefär.. tittat på tv, pratat med sofia och malin, grillat, tvingat emma läsa igenom mitt hyreskontrakt (för jag fattar ingenting av sånt), kollat meer på tv. gått till datorn, duschat, varit hos hanna och nu är jag hemma igen.. :)
en händelserik dag.. fast jag inte har gjort nånting.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0