flyttlådor

hej! :)
idag fick jag hem 3 stycken flyttlådor.. ska låna av erik och kristin.. så nu är det bara att packa ihop life as I know it. känns helsjukt. och om mindre än en vecka får jag nyckeln.
- Va? vad sa du? mindre än en vecka?
I och för sig flyttar jag inte förns om en månad.. men i alla fall.

idag har vi funderat lite på planlösningen, vad som kommer få plats och vad som inte kommer få plats.. och, jag har egentligen ingen uppfattning om hur stort 38 kvm är. men vårat vardagsrum är 27 ungefär sa pappa, och det är väl som det plus toan & hallen ..
vilket betyder att det faktiskt borde få plats med en soffa också.
jag ska kolla upp allting på måndag. men jag är ändå så himla spänd. vill köpa allt nu, liksom.
en bäddsoffa känns smidigt om jag får vänner på besök :) eller? Det är liksom två i ett ju.
och jag hittade en vit på ikea för typ 700 kronor vilket är typ ingenting!?!?

aja.. jag kan inte tänka mer så, haha :D
jag ska försöka fixa ett matbord genom min kusin också. om det inte är för stort.
Annars har jag det, även detta hittat på ikea, för 3000...

aja. Allt löser sig på måndag. ni kan ju vänta er MASSA bilder. hihihihihi.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0