30 Juli 2009

jag vill börja med att säga GRATTIS STEFAN på födelsedagen!
24 år gammal nu, gubbe ;)

den här dagen har bestått av förberedelser inför den ännu större dagen imorgon, nämligen stefan och emmas bröllop!
nej, inte båda på var sitt håll utan med varandra förståss, haha :D .. jag är rolig.

Idag när vi käkade lunch så fick jag fram nått brölande ljud. och emma undrade vad jag höll på med.. Välkommen till familjen. Sa jag..
Sen så kom vi på att dom skulle säga.. eh.. ja.. BRÖÖL .. istället för JA.. till varandra imorgon. Det tycker jag var en alldeles utmärkt idé. eller?

Imorgon startar dagen klockann nio för mig. fy..
och ja! tack.. måste ladda kamerabatteriet.
då ska jag gå upp, äta, duscha & fixa mig.
sen ska jag och kristin åka upp till estop o köpa ett par pärlörhängen till mig som är ganska stora.. jag hittade farmors gamla halsband med sjukt stora pärlor, hihi asfint.
efter estop blir det hem, fixa håret. jag och kristin ska hjälpa varandra. jag suger på att göra på mig själv så de här kommer nog bli skitbra. hoppas att de håller längre än på studentdagen, :)

när vi är klara med håret är det väl i princip bara att ta sig mot kyrkan.
och därefter.. ja.. det får ni helt enkelt veta om på lördag, förmodligen.
men jag tar gärna emot sms, telefonsamtal vore olämpligt.
nu ska jag sova, få min skönhetssömn till imorgon.
Ha så kul. Det ska i alla fall jag ha!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0