15 Juli 2009

halloo...
idag har jag rensat garderoben, slängt några väskor.. Blä..
men ingen mening med att ha kvar dom när jag aldrig använder dom eller att dom till & med är trasiga!?
jag e knas, fattar inte häften av grejerna jag har sparat på mig.
ikväll blir det rensning av hyllan ovanför sängen..
men jag ska till mike först, han ska fota tatueringen, och så ska emelie kolla hur mkt hennes ska kosta :)

jag var i kista och hämtade mitt canvas-tryck!
skiiiitfint blev det. men man får inte kolla för nära för då ser man att den e lite oskarp på växterna :(
men iafl ASFIN! skitnöjd med det och jag valde verkligen rätt bild.

nu ska jag byta kläder ,så jag slipper strippa helt & hållet där ;p
<3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0