vernissage dag

hej hje.
torsdag idag, och därmed digitalbild. vi har fortsatt med vårt extreme makeover i skolan, det är kul faktiskt men lite jobbigt när ingnting passar och det blir vita linjer runt allt, men jag lärde mig ett knep... som jag visst glömt... BRA DÄR! :D

snart är det religion vilket betdyder dags för att skriva uppsats..
jag är inte på humör .. inte idag...
föressten kommer bella några dagar tidigare, hon kommer på måndag kväll istället och det innebär att jag är hundvakt på tisdag då vi har omprovsdag.. som jag klrar mig helskinnat utan.
jag fick VG på a&s provet, tydligen.. jag var orolig för att få G. hihi.

Vart är du adam? skolkare! ;D

aja, nu ska mickis ta kort på sina tuttar.
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0