jävla telia!!!!

åhhhh! jag blir så jävla irriterad på telia! vi beställde vårat trådlösa bredband typ i september nån gång.. det började med att glocalnet krånglade med bytet men nu i torsdags fick vi i alla fall äntligen hem det och de kopplade ÄNTLIGEN in det efter x antal framskjutningar... men i lördags när pappa kopplade in min tv som från och med månadsskiftet även de nska gå genom bredbandet så upptäckte vi att det bara fanns fyra kanaler!? vi beställde fler än 4 kanaler det kan jag lova dig, annars hade jag itne gått med på bytet..
och nu..... SÅ DÖR INTERNET OCKSÅ! det började med att stefan inte kunde ansluta, men det funkade utmärkt för mig tills jag stängde igen datorn och la den i viloläge.. när jag startade den igen så funkar det inte!?!?
jag är så jävla irriterad på den här skiten, aldrig mer telia!!!!!!!

jag använder det mobila bredbandet från telenor nu, om ni undrar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

comhem is the shit

2009-01-26 @ 22:29:32
URL: http://seckisacki.com

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0