hemsida

hej på er.
idag har jag suttit med en dator i famnen hela dagen typ.
foto = prat + lite dator
webbdesign = data + mera data
åka tåg = bli arg på data
stanna i väsby, mitt tåg kör över nån...... kul.... oscar, världens bästa vän hämtade mig och körde hem mig :D <3 du ska få en krona för det, när jag blir rik igen :p hihi

sen så har jag suttit ännu mer vid datorn och fixat o trixat lite vid min webbsida igen.. här är de nya resultatet:

jag har i princip ångrat mig helt och hållet i designen, men de där är bara en början ska bygga vidare på den senare.
men nu ska jag sova!
så fort stefan och emma har lämnat min säng.. nu är den varm, jag får väl öppna fönstet ett tag.
vi har kollat på lets dance och en ny serie på fyran som slutade nyss.

vad har ni gjort idag?
vi hörs nog imorgon, om jag orkar starta datorn, erik och kristin kommer ju också, kom jag på.
annars blir det på söndag, jag kan nog inte hålla mig ifrån hemsidan så länge till! hihi
det är kul att ha något att pyssla med men jag får ont av att sitta i min dator stol allt för länge,
så dags för sängen.
puss!
ha en bra lördag!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0