9 Februari 2009

Hej! :)
sitte roch kollar på reprisen av melodifestivalen, har precis varit ute med båda hundarna och nu är dom jättetrötta.Bella somnade direkt, hihi sötnosar - helt utslagna!

ush vad jag inte gillar af ugglas.
hm.. jag vet inte vad jag ska skriva.. jag är nervös.. vet inte varför.. jag ska nog kolla lite hemsidor idag, inför mötet på torsdag.. och så ska jag kanskeförsöka komma på några intervju frågor till personalen.. eller ja.. som jag ska fråga personalen.. har ni ngt förslag?

puss!
(2 timmar senare,.. inlägget publicerades visst aldrgi.. aja, här får ni då!)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0