9 Februari 2009

som sagt så publicerades aldrig det förra inlägget jag skrev, så nu kommer det två inlägg nästan samtidigt..
åh. såg nu att greys börjar snart igen! :)

Jag har suttit och kollat på avgångar från arlanda, skulle kolla när thai'en lyfte men jag lagade mat då.. hon var försenad så jag missade :/
aja, there's a day tomorrow aswell.

Föressten.. Har jag berättat om våran skiva och flak?!
annars får ni veta de nu.. och om jag har berättat det så får ni veta igen..

Det har ju varit skit mycket tjaffs om skivan, först var det orange, sen inte orange, sen inte orange igen och sen inte orange... sen var det prat om att vi skulle ha på redroom, men där var det vissa som inte ville ha det och tillslut fick klassen ett erbjudande från JK (journalistik) om att vara med på deras skiva på people och så blev det bestämt. tyvärr så inträffar det när jag är i thailand.. dvs 7 Maj, om det är nån som ville veta..
men vi ska ut på middag med klassen också .. när jag är hemma.. hihi. :)

och flaket då..
Guftaf (våran mentor) skulle fråga sin bonde... (dvs bonden som han gör en barnbok om) om han kunde köra flak. Dock så bodde han utanför enköping så det blev lite långt, men han kände en vän som bodde inne i uppsala som kunde köra, så han skulle ringa honom.. Efter ungefär 1,5 vecka fick vi svar och att det var helt okej, för 6 000 :- ! så nu har vi helt plötsligt både flak och skiva, tänk att allt kan ordna sig.
nu har bråket angående skivan/flaket inte löst sig riktigt och det blir bara större och större klyftor i klassen.. men å andra sidan - det är snart slut, man orkar inte lägga så mycket energi på det längre..

Jag har i alla fall ansvaret för pengar till flaket, och det är också beroende på... vi ska åka med JK .. eftersom de bjöd med oss på deras skiva.. Men några blev sura ohc vill åka med fotoA, och nu lät det som att vissa skulle fixa ett eget flak..

att det kan bli så mycket intriger över något så litet?

aja. hur ska ni göra med flak & skiva?
puss

Kommentarer
Postat av: jossie

tycker det är så otroligt töntigt !

men jag tycker inte att det är nån "gentjänst" eller vad dom tyckte det va, jag tycker det är vi frågar dom om dom vill med för vi går med dom och vi behöver folk... :P och tur som de är så vela jk åka med oss :P haha svårare är de inte :D



hoppas inte att bråken fortsätter bara om de...

2009-02-09 @ 17:42:28
URL: http://josefinklargard.blogg.se/
Postat av: Anonym

men faktiskt, känner att det skulle vara mycket roligare att åka med jk-klassen! :)

2009-02-09 @ 18:44:12

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0