8 Februari 2009

hello people!
nu är jag helt utmattad.. eller lite krafter har jag väl..igår jobbade jag hela dagen
efter jobbet drog jag till anna och va där en stund. sen var det bara hem o sova o ladda upp inför nästa dag (idag alltså)..
i morse ringde klockan 07.15.. 07.40 var det dags att gå upp.. jag pallrade mig upp och så sitter mamma vid frukostbordet.. så jag fick sällskap och slapp oroa mig ..
sen bar det av mot jobbet.. det nya!
jag vart skitnervös när jag satt på bussen men jag satt o lyssna på musik så jag lugnade ner mig lite. när jag kom fram möttes jag upp av martina som sa att jag skulle gå med reine. jag lärde mig handduksrundan (;
det var skitenkelt och åh vad jag e glad att jag har nytt jobb!
men det e ganksa svårt att lokalisera sig när man inte kan hur rummen ligger.. men man lär sig.. som med allt annat.
men det gick i alla fall jättebra!

nu ska jag se på trollkarlens hemligheter och sen kanske någon film.
vad ha ni för er? eller.. vad har ni haft för er idag?
berätta! :)

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0