7 Februari 2009

hej hej på er.
nu sitte rjag i köket och väntar på att komma iväg till jobbet.. från början skulle jag jobbat den vanliga tiden 09.45-19 men i torsdags ringde de och frågade om jag kunde jobba 10.45-20 istället.. och jag hade ju inget för mig så visst. Men nu i morse ringde de vi nio och frågade om jag kunde börja 11.45 och sluta 20.00 ändå.. gärna för mig.. ju mindre jag jobbar desto bättre.. kanske inte pengaväg men ändå.

så nu ska jag snart åka, får skjuts av stefan, han o co ska åka o bada i fyris idag.

men jag sätter nog på datorn ikväll och skriver lite.
Vad ska ni göra?
puss så länge!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0