5 Februari 2009

åh. Jag sitter och lyssnar på Kent, gammal musik som ger så jävla mycket minnen..
tillexempel denna..



Vi skulle sjunga den på skolavslutningen i nian, jag tror det var jag, anna, sofia, emelie och markus.. minns inte om det var någon mer...
och jag minns eftermiddagarna efter att vi hade slutat, kanske väntade vi på bussen eller så fördrev vi bara tiden.. i rummet brevid lärarummet, med markus.. åh.. vilka tider.
jag minns när sofia, jag tror i alla fall att det var hon som skrev... satte upp en lapp på lärarnas dörr..
kommer inte riktigt ihåg men det var ungefär att lärarna va för lata för att öppna dörren när de satt och drack kaffe..

är det nån som kommer ihåg?


och jag saknar verkligen nian, den klassen..

klassen jag går i ni är inte alls lika trevlig, inte alls lika många likasinnade, istället är det väl att alla är så olika och har så olika åsikter så varje gång det drar igång en diskussion så blir det tredje världskrig..

ni anar inte hur mycket jag saknar ekilla skolan.. eller... jag skulle naksne inte vilja gå där nu, men tiden som vi gick där vill jag ha tillbaka.. även om jag inte kanske mådde på topp vissa dagar så var det ändå de bästa dagarna i hela mitt liv som inträffade under tiden jag gick där.

så för att ni ska slippa läsa om mina klagomål om hur mycket jag saknar ungdomen och oskyldigheten som det ju var då.. när man kunde skita i allt och ändå slippa konsekvenser... men ja... ni ska slippa..
jag tillägnar i alla fall det här inlägget till 9d1!
love you guys, i still do!
.......Bara för det hittar jag inte avslutningsbilden! :(
någon som har den? SKICKA!


aja.. puss


Kommentarer
Postat av: Amäända

Vackert! Jag kan känna precis som du även om vi inte har gått tillsammans då..men jag ser också det som den bästa delen i mitt liv, iallafall just nu. Önskar man kunde få backa och bara vara tillbaka för en liten stund för att få upptäcka att det verkligen var så bra som man kommer ihåg.

Men du Anki, vi har det bra tillsammans nu me:)puss<3

2009-02-05 @ 14:01:14

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0