4 Februari 2009

hello.. god morgon skulle man väl kanske säga..
elleri alla fall för mig.
nu är det dags att göra i ordning sig, sen åker jag till arlanda och skriver på uppsägningspapper.. efter det ska jag träffa sofie och vi ska gå till teds tattoo och kolla hur mycket min tatuering kommer gå på... jag uppskattar den till 2-3 000.. vi får väl se om jag har rätt... hihi.
jag ska kanske också köpa ett par skor till jobbet... vet inte ritkigt omjag kan använda mina lacoste.. får titta lite närmre på dom innan jag åekr.

vi hörs när jag kommer hem!
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0