4 Februari 2009

hej på er :)
nu är jag hemma!
jag har...
 ... skrivit på uppsägningspapper
sen åkte jag till V-by och....
... köpte nya jobb skor.. :) De var på rea priset skulle varit 699:- men jag fick dem för 279:-, ett kap!

i V-by kollade jag även upp hur mycket tatueringen skulle kosta. Han ville att jag skulle komma tillbaka med en utskrift (skrivaren funkade inte i morse så jag fick aldrig med mig nått, utan jag visade på ipoden) men han sa ett ca pris på 1500-2500 kronor.. vilket ju var vad jag hade förväntat mig..
så nu ska jag försöka fixa en utskrift och åka ty nästa vecka igen.
Nu är jag hemma och jag ska vara hundvakt ett tag medans mamma handlar, men bella sobver just nu..
så jag ska göra utmaningen jag fick från Sabrina! :)
(se nästa inlägg)
puss


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0