28 Februari 2009

sista februari nu :)
idag är det tjejmiddag med kusiner & mostrar & morbrors-fruar & brors-flickvänner :p jag ser fram emot det och tror att det kan bli riktigt kul. Vi har lånat ps & singstar av grannarna, vetefan om man vågar sjunga men ;) haha.
kameran följer med ikväll dock vet jag inte om jag orkar ta med nikon-en.. utan de blir nog min lilla kompaktkamera.
innan ikväll (kl 18.00) så ska jag åka med mamma till erik&kristin (kl 15.00) eftersom mamma, titti, anita & bettan skulle laga maten så får vi andra komma senare & då åker jag till e&k bara för att jag ska ha ngt sätt att komma dit på ;)

just nu sitter jag & kollar på damernas störtlopp, inte lika kul när det inte går bra för någon av svenskarna.. Igår åkte alla tre tjejer som körde ur, hmpf.. vi får väl se hur de går idag.
efter det så är det herrarnas storslalom. :)
jag vill egentligen åka & köpa ngt till ikväll men jag tror inte jag hinner det så jag skiter nog i det.

nu kom kusinerna hit!
got to go!
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0