27 Februari 2009

hej på er :)
denhär dagen slutade jag tidigt, gick ifrån orion redan halv tolv.. barnen var inne hela dagen och småttingarna sov så jag hade redan fotat allt jag kände att det var ngn mening med att fota till tolv, en halvtimme satt jag med en liten tjej & myste & spelade lite spel.. dom är så söta, försöker lära sig räkna ;D sånt som jag inte ens tänker är svårt.. eller ja, en tärning till exempel, jag fick fyra och så "fyra" sa jag.. "vänta, vi måste räkna" sa hon, haha :)

hm.. nu färgar jag håret :D!
jag har tagit lite före-mellan och jag ska ta efter bilder sen också.. men det är 8 minuter kvar för färgen att verka. :)
vi hörs senare gullungar.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0