26 Februari 2009

hej!
ännu en dag på dagis avklarad, denna gång befann jag mig på mammas jobb & alla dess avdelningar :)
skitmysiga ungar, kändes bättre än igår.. så vi får se imorogn.. vilken som är bäst av alla ;)
haha..
när jag var på samling med dom stora barnen så var det en som berättade att hans föräldrar skulle gifta sig.. och så sa en annan: då ska dom pussas, hihihihihi
haha så jävla söta! sen va de ngt annat jag skulle komma ihåg också men icke..

Och thailand då? pappa har ringt!
dom sa att dom första som åkte till vårat hotell med fritte åkte den 18 Februari (det finns ju typ 2 "äkta" bilder på hotellet plus att det står att det skulle öppnas 1a mars på en hemsida men när det står att det var klarbyggt 07/08)... alltså har dom varit borta i snart två veckor så det borde kunna finnas fler bilder rätt snart på nätet, inte sant?
sen så sa dom även att vi får byta hotell och boka om nu om vi vill.. men vi får även vänta tills vi kommer ner, trivs vi inte & det e för mkt buller så får vi byta där nere, Fem stjärnor till fritidsresor!

snart är det dags för semlor, mumma!
jag ska se om de går / om jag orkar fota dem. :)

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ska ialf inte på semester och "plugga" i 3 veckor ;)

2009-02-26 @ 20:42:27

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0