26 Februari 2009

ADAM! mupp, hur många gånger ska vi gå igenom det här?
när jag åker till Thailand så är ett av KRAVEN till att jag åker att jag pluggar. jag har däremot inte sagt att jag ska plugga varje dag där nere, nej nej.. men jag kommer att göra de uppgifter jag får, så du behöver inte gnälla mer! :o du är bara avis ;)

jag har upptäckt att jag skriver mindre när jag är trött..
alltså jag har jobbat nu i två dagar och är helt slut i huvet när jag kommer hem.. det första jag gör när jag kommer hem är liksom inte att starta datorn.. till er nackdel.. men de blir nog bra tillslut.. nästa vecka är jag hemma .. planerat alla dagar utom tisdag & kankse torsdag.. på torsdag är det webbmöte igen men jag vet inte om jag ska dit för idag satt jag bara o redigerade bilder.. det kan jag göra hemma..
aja vi får se..

nu börjar criminal minds igen

puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

På tisdag ska du ju vara med mig?:O

2009-02-26 @ 21:46:01
Postat av: a

ja, jag vill också ha semester :P

2009-02-27 @ 06:45:55
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0