25 Februari 2009

okej.. ett inlägg till...
jag fattar inte riktigt min läsarstatistik.. jag blir knäpp.

Jag har suttit & kollat på olika hotell som man kan åka till den 26, för vi kan inte åka en vecka senare då det blir knas för E&K.. jag hittade typ två stycken som hade fler än två rum lediga.. fan också!
hoppas fritidsresor kommer me ngt bra förslag imorgon.

förresten så är alla räkningar+sparningar betalda nu så jag ska kolla hur mkt pengar jag har kvar & kanske leta efter nått kul att shoppa upp dom för, hihi!

är de nån som vill gå ut på fredag?
-jag!

sov gott nu, igen.
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0