24 Februari 2009

Jag är så sjukt irriterad, så här kommer det igen; APFAMILJ.. För det verkade ju vara så kul förra gången.
Jag sitter vid matbordet & disskuterar hur vi ska göra imrogon med hundarna, och sen frågar mamma vem det är som ska skriva omdöme på mig & jag berättar att de även ska kryssa i vilka dagar jag har "varit där" .. och mamma tror att det kommer itne att hända att dom kryssar i alla dagar & sen börjar tjaffset om att "jag trodde att du skulle jobbat hemma" -JA, och vad tror du att JAG trodde!? ..... jävla idioter som inte fattar nånting, ni kan ta hand om hundfan själv för nu gör inte jag de nå mer i alla fall.

sen är det tydligen också så jävla kul att reta mig när jag är sur .. kommentarer som "ja nu är hon sur!" och liknande hela tiden. jag orkar inte... ta mig härifrån. SNÄLLA.

OBSERVERA:
att dom säger att jag är larvig när jag säger att dom kan ta hand om hundarna själva nu, MEN KAN JAG VARA PÅ TVÅ STÄLLEN SAMTIDIGT ELLER?! IDIOT.


(anledningen till att jag tog den här praktikplatsen var för att vara snäll & kunna hjälpa till med Bella.. Jag kunde lika gärna ha varit i skolan.. så Tack för att ni är så glada för hjälpen)

Kommentarer
Postat av: sussie

och tyvärr så hjälper det inte att man säger det till dom.. dumma kommentarer tycks alltid vilja komma fram ändå =/

2009-02-24 @ 18:09:53
Postat av: Anonym

Här får du en kaka! Se det som en liten sol i din annars så trista dag! :)

2009-02-24 @ 20:38:09

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0