22 Februari 2009

Hej sötnosar!
nu är jag hemma igen, eller jag har varit det i ungefär en halvtimme men jag hälsade på stefan&jonah och åt lite mat innan jag startade datorn..
Gårdagen va skitbra!
men jag ska väl kankse börja med att berätta om fredagskvällen, för jag tror inte att ja ghar gjort det..

så; i fredags så sitter jag vid datorn & pratar lite med folk... och så hör jag hur det prasslar och jag tänker att det är väl mamma & pappa som är uppe med Bellfis (som då var magsjuk) och sen hör jag ytterligare  lite prassel men nu låter det mer som några små tassar... och mycket ritkgit, där kom Bella hoppandes, skitglad kan jag tillägga.. Då hade hon alltså rymt ur sovrummet som har Galler och både en stol och en tvättkorg som står för.. och sprungit ut till mig, för det lät ju här uteifrån.. hihi söt-tjejen..

i går; Jobb, 10.45-20.00... Redan från början säger jag till kvällsskiftledaren att "jag har bråttom hem!!" och jag får till svar ungefär "som om jag bryr mig" .. iofs va de på skämt men ändå..
Lördagar på mcdonalds? ja... låt mig säga dig att dom har för lite personal, F slutade egentligen 19.00 men hon stannade & åt och sen hoppade hon in från typ 19.40 - ? hon va kvar när jag drog.. jag slutade 20.00, som sagt.. men jag fick gå 10.07, inte så mycket sent.. men hade jag åkt med bussen hem hade jag aldrig hunnit.. dessutom så skulle jag ju duscha igår .. och hinna med halv - tåget.. Som tur var så gick det bra, dock kunde jag inte sno med mig ngt att äta eftersom jag inte hann vänta på nått bröd.. men det gick u bra ändå.
när jag kom till Uppsala så skulle jag ta ut pengar till kvällen, men icke.. bankomaten på stationen sa att det var ett ogiltigt kort?!
sen gick jag till bussen som tog mig till amanda. problemet var att jag fick stå o vänta i kylan i tio minuter .. i mina skor och mina fötter gjorde ont..
Sen så kom jag i alla fall till amanda.. och de va halt som fan, jag höll på att ramla flera ggr, men amanda var mitt stöd ;)
sen så hann jag lämna väskan och säga hej till Casper för att sedan direkt dra vidare (jag fick en banan av amanda också, haha) så kom vi ner till stan 21.40 typ.. gick & tog ut pengar (den här bankomaten funkade alltså) och sen gick vi till ppl & väntade på Emma & Uffe..
vi kom in precis innan happy hour va slut (tydligen) och det var skitkul resten av kvällen, alldeles perfekt för mig!
vi låg hemma i sängen vid halv tre och så låg vi o pratade strunt jag & amanda :)
Dåligt adam att du inte kom! :p

söndag; vaknade halv tio tror jag, av att Casper lät lite, haha sötnosen! :) och hela dagen idag har varit en slödag.. :) mysigt!
nu är jag hemma, och väntar... hihi..
ikväll blir de lugnt, kankse bäck?
hm.. vi får se.
hur har eran helg varit?

puss!

Kommentarer
Postat av: Amäända

Tack för en underbar helg! Den ägde:D vi får göra om det igen:D Puss<3

2009-02-23 @ 11:04:23

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0