18 Februari 2009

medans jag satt och sorterade bland mina bilder så kom jag på den brilljanta idén att jag skulle göra ett kollage!
så de senaste timmarna har jag suttit och knåpat med det här enkla kollaget, det är lite roligt att se hur jag har förändrats genom åren och man minns verkligen allting in i minsta detalj när man tittar på bilderna, till exempel vad man var på för humör just när bilden togs.. hihi, här får ni i alla fall se; BARA FÖR ER! :D



nu tänkte jag faktiskt också skriva några rader om varje år, kul va? :) hihi..

2004:
              Året då jag var 13&14 år gammal. Den här tiden var helt underbar! jag var fjortis och allting var perfekt! För det mesta mådde jag bra men i början av året hade jag pojk-problem. Detta löste sig när jag åkte iväg till Thailand med mor & far. På sommaren blev jag åter igen kär... och igen .... och sen igen, denna gång i J.
2005:
            
Allting var perfekt, jag var kärast i världen och inget kunde stoppa mig, här trodde jag också att jag var snyggast i världen! knäna hade ännu en gång brustit 2004 men 2005 var jag tillbaka! östersund-cup har jag inte så starka minnen av men jag vet att det var 2005 just för att jag har en tröja därifrån. Vi åkte på ICA-cupen och allting gick bra, tills våran tränare lämnade oss & allting tynade ut i sanden. och vad hände sen? Jag började på GUC!
2006:
            
Jag skaffade nya vänner, började tänka annorlunda och helt plötsligt var jag inte alls lika kär längre.. nej.. inte överhuvudtaget! Men sen helt plötsligt så ändrades allt igen.. Jag var inte så glad det här året, därav den brist av bilder ni får..
2007:
           
Jag börjar komma tillbaka till mitt gamla jag, fortfarande lite bitter.. men kämpar på.. kommer inte ihåg så mycket förutom att jag färgade håret femtioelva gånger och att jag tillslut lyckades få det blont... förutom en fläck på bakhuvudet som fortsatte att vara röd....
2008:
           
Förra året, vad hände då? Jag umgicks mycket med märsta/rosrers-folk, jag trivdes och kom tillbaka ännu mer till mig själv. dock så påstår väl vissa att jag var bitter även 2008, va vet jag.. jag var i alla fall på väg dit jag är nu!
Jag rökte vattenpipa för första gången på klassfesten. Klassfesten var lyckad! -ett under sett från idag.
i augusti åkte vi till turkiet vi tjejer, mysmys. Sen minns jag faktiskt inte så mycket mer, inte så händelserikt? Vi bokade resan till Thailand också!
2009:
           
Ja nu har det gått 2,5 månad ungefär.. Och jag har hunnit säga upp mig & skaffat ett nytt jobb, och även hunnit bli redo för kärleken igen.. det tog ju bara 2 år.. bra där!


så, hade ni trevligt när ni läste om mitt liv? hihi.. Stor utveckling i alla fall känslomässigt. :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman,

jag tror inte att vi kommer sälja nån av dessa BB väskor faktiskt.

Men du! Jag såg dig snabbt på stationen en dag, du har ju en brun, skinnväska från Vezzano som e väl köpt hos oss...loooooooooove it!

2009-02-18 @ 18:48:31
Postat av: Anonym

sötAnki!

2009-02-18 @ 19:37:04
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0