15 Februari

hemma från jobbet!
ritkgit kul var det till & med att jobba idag
eller ja.. det beror väl på hur man definerar kul, men det var i alla fall inte tråkigt :)
det böjrade med att jag vart skitstressad för att jag inte kom in någonstans! GRATTIS! så jag var tvungen att gå till receptionen och fråga efter ett kort och så lånade jag ett så jag åtminstone kunde komma ner & logga in..
sen fick jag ladda upp mitt egna kort (man måste tydligen ladda kortet varje dag.. man använder sig dock av en kod för att komma in. Det var denna kod som jag inte hade.) men jag kom ju i alla fall ner och jag tror till och med att jag lyckades stämpla in i tid.
sen så började jobbet.. minibaren va det ja..
det var faktiskt skönt, jag trodde det skulle vara jobbigt, att alla rum skulle vara upptagna eller så.. ett rum jag gick in i var det upptaget.. och han brydde sig liksom inte om mig, men det var lite pinsamt att det itne ens var nått som behövdes bytas (fast det stod det på pappret jag hade).
det jobbiga med minibaren är att det är massor av rum som folk har lyft på tex spriten och sedan ställt tillbaka den, detta registreras då och man måste gå in i alla rum som någon har öppnat minibaren på.. men jag ska inte klaga. det löste sig tillslut, jag gick själv nästan hela tiden dessutom så jag känner mig duktig nu.

vad har ni gjort?
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0