15 Februari 2009

hej på er igen :)
fick just reda på att jag får kändisbesök på tisdag ;) haha nej men adam & amanda i alla fall. :)
det tycker jag ska bli riktigt kul, men det innebär att jag måste ta tag i städningen... just nu ser det ut som ett bombnedslag.
jag förstår inte att jag alltid ska spela samma visa och slänga alla kläder på golvet?!
om man lägger in dom i garderoben direkt sparar man minst lika mycket tid (bara utspritt på en längre tid) som när jag kastar dom på golvet och sedan efter att folk börjar gå på dem behöva städa.
fy på mig, jag måste skärpa mig.
sängen har i alla fall varit relativt tom sen sist jag städade. det enda som ligger i sängen nu som inte ska vara här är en katalog från halmstads högskola och så lite jobbarkläder från donken som jag bara drog upp ur väskan och inte orkade slänga i tvättkorgen..

nu blev de ett jävla långt inlägg om städning när det istället skulle handla om att jag får besök.. haha..
men aja det fanns kanske itne så mycket att skriva om det?
nu vet ni i alla fall vad jag gör på tisdag ;)


puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tisdag = världens bästa dag! Glöm inte att komma till valsta hooden bara!!

2009-02-16 @ 11:03:58
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0