14 Februari 2009

god kväll!
nu har jag kommit hem, ätit, kollat på knutbyavsnittet som gick i veckan och myst med Bella lite också... hon börjar bli ritkgit stor nu alltså.. första dagen när jag lågmed henne i soffan fick hon plats på min mage + bröst.. nu ligger hon över benen också... stor phlikka!

(haha... jag tittar lite på mcbean.. han e ju fan lite läskig alltså :p)

jobbet gick bra.. den här korta tiden passar ritkgit perfekt om man ska jobba på donken, 4,5 timmar... jag jobbade först lite mer än 2,5 timmar och sen rast i 30 minuter och sen var det bara 1 timme och 50 minuter kvar.. tyvärr var det rush typ 1,5 timme men det gjorde ju bara att tiden gick snabbt iofs.
Jag börjar bli blödig om att lämna alla medarbetare på donken alltså.. jag har ju ändå jobbat där i 2,5 år.. lite mer till & med! undra om jag ska hitta på något kul att ge till dom.. vad tycker ni?

hihi.
puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Att jag är glad höhöhöhö!

2009-02-14 @ 22:12:55
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0