13 Februari 2009

Fredag den 13!
jag hade itne ens tänkt på det förns jag öppnade förstasidan på blogg.se och där hade de publicerat ett inlägg om det..
hmm.. bella går och hostar.. eller det låter som att hon försöker få ut nått.. läskigt..

Vad ska ni göra idag?
jag ska ha en lugn hemmadag med hundarna, ikväll kommer erik och kristin och äter här, det är jag som ska fixa iordning tacos.. mums!
jag har tjatat om det ganska länge nu och jag fick det på villkoret att jag fixade det (a)

nu ska jag leka med hundarna - de leker med varandra (för första gången för mig)
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0