13 Februari 2009

okej nu räcker de me bossens nya skiva.. så fort pappsen kommer hem så börjar den rulla på en gång!
nu blir det 4nki musik istället, mycket bättre.. eller jag vet inte om man kan tävla med bossen... men när det blir tjatigt kanske?

så där.. nu har jag fixat..
det bästa med min ipod-högtalare är att den går att koppla till datorn.. så man har liksom bärbart ljud överallt! :D jag orkar inte plocka med mig mina högtalare hela tiden liksom....
dessutom är sladden till dom helt sönder, tyvärr..
men aja hur som hellst.
Vad gör ni?!
inte kommenterar ni i alla fall.. fy!

ska jag i protest sluta skriva? nej det går ju inte jag kommer inte kunna hålla mig ifrån det..
fan också :D

men vet ni en annan sak?
efter nästa helg så är jag LEDIG ... 2 helger!!
känns så jävla skönt .. inte för att jag inte är så mycket ledig på veckodagarna nu under praktiken inte..
bara skönt att slippa pressen.. eller jag vet inte
donken = hata.... är så jävla glad att jag kommer därifrån snart!
rsh = love it, än så länge ivf :p men jag kan liksom inte allting än 100% vilket gör det stressigt...
och mitt lokalsinne e sämst.... hur tror ni att det går att orientera sig bland alla hotellrum? njaa.. kanske inte så bra?

puss på er gullungar så skrivs vi snart :D

<3


Kommentarer
Postat av: Sarah.

vad konstigt :/

ja det är matte c och det är så sjukt svååårt!

helt sjukt mycket, alla lärare lägg in allt just nu :/

har ni inte så mycket eller?

puss

2009-02-13 @ 18:27:15
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej, jag jobbar sådär hela tiden. Har jobbat så, plus varannan tisdag innan också i ett år men med nya schemat gick inte det längre. Skulle inte ha tid.



Så hoppas på att få ett bättre schema till nästa period som börjar v. 11. :) så kanske man slipper så långa dagar iaf.

2009-02-13 @ 19:12:49
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0