12 Februari 2009

hej!
nu tänker jag tillägna ett inlägg till en speciell person..
den här personen betyder väldigt mycket för mig, ja man skulle ju kunna uttrycka det ungefär såhär: jag älskar dig!
och vem är då den här speciella personen?
-Amanda!
När andra tycker att man är jobbig om man klagar eller är ledsen så vet jag att du alltid finns där vid min sida och du lyssnar, precis som jag lyssnar på dig när du klagar ;)

jag brukar säga att jag ångrar att jag började på GUC men bara pga linjen jag valde... alla vänner jag har träffat är oförglömliga och flera av dom hoppas jag kunna behålla kontakten med hela livet. Speciellt dig!

Vi är rätt lika du & jag.. gillar lugnet mer än farten.. men samtidigt så är vi så olika som man kan bli
och det gnabbas lite då & då
men det hör till.. jag har alltid hört att "för att ett äktenskap ska hålla måste man bråka ibland" så vi är gifta du och jag amanda.. som jag brukar säga "om man stannar tillräckligt länge så är man fast för livet" och du är fast för livet gumman, jag älskar dig! :D

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0