11 Februari 2009

Hej på er..
har precis vaknat. Eller jag fick gå upp vid 8 men hundarna var så söta & lät mig sova lungt till klockan 10.
nu håller bella på & biter på tintin, stackrarn.. Och han vågar inte säga till!

så dagens upplägg då?
sitta här 40 minuter med frukosten ->  11.00
ge bella välling -> 11.10
gå ut & gå med hundarna -> 12.20
skala kvällens potatis -> 12.50
jobba med praktiken/internet -> resten av dagen ;)

så.. det är lite o göra idag i alla fall :)
-> betyder .. när jag är klar med grejen..

well.. ska snacka lite med adam & amanda nu, vilka änglar dom e! :)
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0