what if he was real?

hemkommen från fysiken precis, jag blir så jävla sprallig sista timmen, troligtvis bara för att jag blir så himla seg i huvet.
idag kändes det helt okej i alla fall, inte allt för svårt liksom.
Nästa vecka börjar vi repetera och även sista labben, jävligt illa om jag får det här jobbet nu för då måste jag vara borta en dag från den utbildningen för att labba.. men men, det borde lösa sig, jag får väl i värsta fall bara komma senare! :)

hm, jag har inte så mycket att skriva nu för tiden. Ibland känns det som en bra idé att lägga ner men då kommer det en sån period där jag verkligen behöver skriva av mig, jag och text, vi är ett liksom.
men jag kanske ska stänga ner den här, starta upp en ny blogg som jag egentligen bara har för mig själv (och kanske någon till snäll människa, vem vet?)
Men det känns som att allt för många som jag inte vill ska läsa den här bloggen faktiskt gör det, vilken hämmar mig i det jag skriver, jag vågar inte printa ner vissa saker för att en person ska ta illa upp, uppfatta saken på fel sätt eller till och med ta åt sig (oftast när jag skriver så skriver jag till någon, fastän jag ändå inte vill att personen ska ta åt sig)

så.. ja, det återstår att se om de blir något nytt.
Nu ska jag städa (om jag får tummen ur arslet nån gång)
puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0