torsdag

åter igen utan en jävla rubrik, haha!
jag sitte roch äter sånna där potatisar som fanns på donkenförut.. med hål i, runda.. äh.. kommer inte på vad dom heter, sjukt goda iafl!
Idag har jag varit på matten, FICK GODKÄNT PÅ INLÄMNINGSUPPGIFTEN vilket betyder att jagSLIPPER göra den sista!! hur bra är inte det?
får jag jobbet imorgon är mitt liv löst... hoppas hoppas hoppas.....
efter matten pluggade jag och Ida på arbetet, vi är väl i princip klara nu också, helt underbart!
nu återstår bara kemi-komplettering och tenta plugg..

För er som vill veta;
Igår kom Fredrik hit efter jobbet och det är slut nu, jag tycker att det räcker så med information.

nu ska jag kolla tv. puss


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0