torsdag

haha, alltid samma visa, ingen rubrik.

Idag ska jag vara duktig,.. eller, de va ju klantigt att vakna vid 12 då men.
Jag har precis duschat så jag ska klä på mig allldeles strax, sen ska jag gå ner på stan och köpa en hylla till duschen, ett tidningsställ och så har jag för mig att de va ngt mer dit.
sen ska jag även kolla på skor och lite smycken till lördag/nyår.
kommer väl aldrig hitta nått, det har slagit mig att varenda jävla sko jag tycker är snygg är öppen i tån.. men de funkar liksom inte för mig för jag får alltid skavsår på tån. :(

I natt somnade jag runt 04.30 (?) 02.30 var det folk utanför fönstret som förmodligen hade varit ute på krogen, skrek till varandra och den ena skrek "JAG LOVAR, JAG SKA INTE" och den andra, som jag inte hörde riktigt skrek "BRA!! DE HÄR ÄR MIN SISTA UTEKVÄLL....." nånting mer. hihi, jag stängde av ljudet på tvn för att höra mer men då slutade dom.

Well well nu ska jag klä på mig, vi höööres!
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0