today

imorse när jag vaknade så låg jag vänd mot väggen, skulle vända mig om och egentligen somna om när jag märkte att solen sken.. och det var inte en liten springa utan det var hela jävla solen, rakt i mina ögon.
Så när man stängde igen ögonen igen var det gult överallt..
detta resulterade i att jag gick upp, i och för sig var klcokan ändå 12då så det gjorde inte så mycket.
När jag senare låg och kollade på film upptäckte jag att ngt rörde sig utanför och mycket riktigt så har det för första gången för i år snöat riktiga flingor.
synd är att när det landar på marken så försvinner det direkt, nåja.

nu ska jag avrunda , hihi.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0