this is it.

jag är fortfarande i chock över gårdagen.
Just nu sitter jag och pillrar på fysikarbetet, skriver om norrsken som jag faktiskt tycker är ganska intressant. Har till och med sett norrsken utanför huset hemma i Rosersberg, okej att det var 3 långa "pelare" men ändå det var norrsken i alla fall!

Idag har jag också varit på arbetsintervju, gruppintervju. Men det gick bra, tror jag..
får reda på imorgon eller på fredag om jag får det, hoppas för mig!
ca 120kr/timmen x 2 dgr i veckan!


(det räcker så, this is it.)

Kommentarer
Postat av: DIAMANT

aa de e lugnt, okey!:)

120 i timmen e ju braaa=) lycka till, hoppas du får jobbet! vad var de för jobb?

2009-12-02 @ 21:03:51
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Vad för intervjuuu? =)

2009-12-02 @ 23:20:38
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0